ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ

_____________________________________________________
«πάς ούν όστις ομολογήσει εν εμοί έμπροσθεν των ανθρώπων, ομολογήσω καγώ εν αυτώ έμπροσθεν του πατρός μου του εν ουρανοίς» (Ματθ. ι΄ 32)
Λίγες ημέρες προτού το 2010 μας αποχαιρετήσει, μέγας θόρυβος ξέσπασε εξ αφορμής τηλεοπτικών δηλώσεων, σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή, από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς, π. Σεραφείμ (βλ. αναλυτικά οι δηλώσεις του, στο: http://www.megatv.com/koinoniaoramega/default.asp?catid=20695&subid=2&pubid=20517756 ). Οι θέσεις του, για τον ρόλο του διεθνούς Σιωνισμού στα εγχώρια, αλλά και στα παγκόσμια δρώμενα, ξεσήκωσαν θύελλα αντιδράσεων, τόσο από το εβραϊκό λόμπι, όσο κι από εκείνους που «κλίνουν το γόνυ» στην πλανητική κυριαρχία του. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο, ο π. Σεραφείμ δέχθηκε τόνους λάσπης, ψευδών καταγγελιών και ύβρεων, που τον στοχοποίησαν ουσιαστικά μπροστά στα μάτια της κοινής γνώμης, ως «αντισημίτη» και «ρατσιστή». Ήταν τέτοια η λύσσα και το μένος εναντίον του, που το Εuropean Jewish Congress ζήτησε την απομάκρυνση του Μητροπολίτη. Ο πρόεδρός του μάλιστα, Δρ. Moshe Kantor, με θρασύτητα κάλεσε την ελληνική κυβέρνηση να εφαρμόσει τους νόμους της εναντίον τέτοιων λόγων μίσους και τους ηγέτες της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, να απομακρύνουν αμέσως αυτό το πρόσωπο από τη θέση του. Κατά τ’ άλλα δεν κάνει κουμάντο ο διεθνής Σιωνισμός και δεν παρεμβαίνει στα εσωτερικά των άλλων χωρών! Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά, πως όποιος τολμήσει να ομιλήσει ενάντια στον παγκόσμιο σιωνιστικό ολοκληρωτισμό, αντιμετωπίζεται ως ο χειρότερος εγκληματίας. Η από έτη ενορχηστρωμένη πλανητική προπαγάνδα τους, οδηγεί στην παράνοια, αυτή που θέλει να αμφισβητούνται ή να υποβαθμίζονται όλα τα άλλα ολοκαυτώματα και γενοκτονίες (τρανό παράδειγμα …ο συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης), εκτός από αυτή των Εβραίων. Έτσι και σ’ αυτή την περίπτωση, τα αντανακλαστικά του Συστήματος και των «υπηρετών» του, υπήρξαν άμεσα και εντυπωσιακά. Πολιτικοί γνωστοί για την τεκτονική τους δράση, αλλά και άλλοι πιο γνωστοί, «τρόφιμοι» της SIEMENS, που έχουν αφήσει το πολιτικό τους στίγμα μέσα από τις -κατά καιρούς- «αποστασίες» τους, με το …ψέλλισμα των αφεντικών τους, «στάθηκαν προσοχή» και εκτέλεσαν πειθήνια την επαίσχυντη εντολή που τους εδόθη, ήτοι «να στήσουν στο εκτελεστικό απόσπασμα» τον γενναίο -από κάθε άποψη- Μητροπολίτη Πειραιώς.
ΑΝΟΙΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΤΥΧΗΣ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ, κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ
Δυστυχώς, δεν ήσαν μόνο πολιτικά πρόσωπα, αυτά τα οποία επιτέθηκαν με σφοδρότητα στο Μητροπολίτη Πειραιώς. Ένας εκ των μπροστάρηδων τούτης της ανοίκειας επίθεσης προς το πρόσωπο του, υπήρξε κι ο Μητροπολίτης Δημητριάδος, κ. Ιγνάτιος, συνεπίσκοπος του Μητροπολίτου Πειραιώς, ο οποίος με αυτή του την κίνηση, να συνταχθεί ουσιαστικώς με το μέρος του αντίχριστου διεθνούς Σιωνισμού, στενοχώρησε και πίκρανε για μια ακόμη φορά το Ορθόδοξο πλήρωμα της Αγιοτόκου ημών Εκκλησίας. Ταυτόχρονα σχεδόν ετάχθη εναντίον του αγωνιστού Μητροπολίτου Πειραιώς και ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, κ. Δημήτριος, προσκυνώντας τους εκεί ισχυρούς όμως από την Ελλαδική Εκκλησία (που μας αφορά περισσότερο) ο μόνος που κινήθηκε -για την ώρα- σε βάρος του Πειραιώς, χωρίς να κρατήσει τα προσχήματα, είναι ο «άγιος» Δημητριάδος ο οποίος «ερωτηθείς από δημοσιογράφους», όπως αναφέρει το εκκλησιαστικό ρεπορτάζ (βλ. http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=4282 ), ισχυρίστηκε ότι «αυτές οι αντιλήψεις δεν εκφράζουν την αυτοσυνειδησία της Ορθόδοξης Εκκλησίας». Επιπλέον,
άφησε υπονοούμενα, όπως και όλοι οι υπόλοιποι που καταφέρθηκαν εναντίον, για «αντισημιτισμό» και «ρατσισμό» του Πειραιώς, χωρίς να τον κατονομάζει ευθέως, αλλά «φωτογραφίζοντάς τον», ενώ χαρακτηρίζει το σύνολο των θέσεών του, ως «συνωμοσιολογίες». Με βάση τη συνολική τοποθέτηση επί του θέματος από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δημητριάδος, γεννώνται τα εξής ερωτήματα:
- σε ποιό σημείο των δηλώσεών του ο Μητροπολίτης Πειραιώς, αμφισβήτησε ή πρόσβαλε το Ολοκαύτωμα των 6 εκατομμυρίων Εβραίων, όπως αποφαίνεται ο κ. Ιγνάτιος;
- μήπως ψεύδεται εσκεμμένα, όταν -πλαγίως- αποκαλεί «αντισημίτη» τον Πειραιώς, αντί για «αντισιωνιστή» που είναι το ορθό, από τη στιγμή δηλαδή που ο τελευταίος ξεκαθάρισε πλήρως τη θέση του (σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου κ. Οικονομέα, για το αν έπραξε καλά ο Χίτλερ που εξόντωσε τους Εβραίους), πως «εμείς δεν είμαστε εναντίον των ανθρώπων, εμείς είμαστε εναντίον των συστημάτων. Σεβόμαστε κάθε άνθρωπο ο οποίος μας μισεί και μας υβρίζει»;
- όταν ο ίδιος ο Χριστός καταράστηκε τη «συκή», ήτοι τη Συναγωγή των Εβραίων, και έδωσε εντολή «μηκέτι εκ σου καρπός γένηται εις τον αιώνα» (Ματθ. κα΄ 19), μήπως εξέφραζε «αντισημιτικές» και άκρως «ρατσιστικές» απόψεις; Όταν καταδίκασε εκ προοιμίου (την πλειονότητα) των Εβραίων, εκτοξεύοντας, τους φοβερούς εκείνους λόγους «αρθήσεται αφ’ υμών η βασιλεία του Θεού και δοθήσεται έθνει ποιούντι τους καρπούς αυτής» (Ματθ. κα΄ 43), τί «ρατσιστικά» τάχα να ενοούσε ο Ιησούς;
- αν οι θέσεις του Πειραιώς είναι «ρατσιστικές», οι θέσεις του Ταλμούδ που αποκαλούν τους Χριστιανούς:
«Ειδωλολάτρες» (Vide Infra, κεφ. 2 σελ. 42),
«Δολοφόνους» (Abhodah Zarah, 22a),
«Μοιχούς» (Abhodah Zarah, 15b),
«Ακάθαρτους» (Schabbath, 145b),
«Περισσότερο κτήνη παρά άνθρωποι» (Kerithuth),
« Διαφέρουν από τα κτήνη μόνο στη μορφή» (Midrasch Talpioth, σελ. 2255),
«Ζώα» (Zohar II, 64b),
«Παιδιά του διαβόλου» (Zohar I, 28b),
τί είναι; Όταν υβρίζεται σκαιότατα η Υπεραγία Θεοτόκος ως «πόρνη» (Sanhedrin 106a) και ο Χριστός με εξίσου βλάσφημους χαρακτηρισμούς, πού είναι η «ευαισθησία» του Μητροπολίτου Δημητριάδος; Περίσσεψε καθόλου και για τους Χριστιανούς ή την έδωσε όλη στους (υβριστές του Χριστού μας) Εβραίους;
- τέλος, κατά τη γνώμη του οι αντιλήψεις του Πειραιώς δεν εκφράζουν την αυτοσυνειδησία της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Τον παρακαλούμε λοιπόν να απαντήσει και εις το εξής: μήπως την Ορθόδοξη αυτοσυνειδησία εκφράζουν οι αντιλήψεις της (βλάσφημης) «Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών» για την καταδικαστέα πανορθοδόξως «μεταπατερική θεολογία»; Μήπως ενθυμείται την Ορθόδοξη αυτοσυνειδησία επιλεκτικά κατά το ίδιον συμφέρον και των ισχυρών φίλων του;
ΠΑΛΙΚΑΡΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ
Από τα ανωτέρω καθίσταται σαφές, ότι η κριτική που ασκήθηκε στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς από εχθρούς και «φίλους», υπήρξε τουλάχιστον ατυχής και άστοχη, αν όχι και ύποπτη. Όπως προαναφέραμε, στενοχωρηθήκαμε ιδιαιτέρως που ένας Ορθόδοξος Ελλαδίτης Μητροπολίτης, αντί να ταχθεί εις το πλευρό ενός δραστήριου και αγωνιστού συνεπισκόπου του, προτίμησε να δώσει άλλοθι στην παγκόσμια μάστιγα του διεθνούς Σιωνισμού, ο οποίος είναι γνωστό τοις πάσι πως απεργάζεται την ανελευθερία του ανθρωπίνου προσώπου και την χειραγώγηση των μαζών προς την εκπλήρωση του «μεσσιανικού οράματος», εις το οποίο και τελικώς αποβλέπει. Η αναφορά μας στους πολιτικούς, είναι σχετικά πενιχρή, καθότι έτσι κι αλλιώς δεν ελπίζαμε σε καλύτερη αντιμετώπιση του Πειραιώς, εκ μέρους τους. Κλείνοντας λοιπόν αυτό το μήνυμα συμπαράστασης προς το Μητροπολίτη Πειραιώς, ειλικρινά δεν νομίζουμε ότι προσωποληπτούμε, αλλά ότι εκφράζουμε το θαυμασμό,
δοξολογώντας συνάμα το Θεό, που ένας Επίσκοπος της Ελλαδικής Εκκλησίας, ορθώνει το ανάστημά του, μπροστά στους «πλανητικούς τρομοκράτες», στους «δημοκράτες» μιας αλλοτριωμένης δημοκρατίας, που αν δεν είσαι με την «αγάπη τους», πρέπει να λογοδοτήσεις ακόμη και στη …δικαιοσύνη (ναί! για τόσο φιλάνθρωπους μιλάμε). Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, π. Σεραφείμ τόλμησε να τα βάλει μαζί τους σε κοινή θέα, μέσω της τηλοψίας και να δείξει εις όλους εμάς τους ελαχίστους και αναξίους, ποια είναι η οδός της αγιότητος, το πως πρέπει να ομολογούμε άφοβα και με σθένος, όπου κι αν βρισκόμαστε, όποιος κι αν είναι ο συνομιλητής μας, τον αληθινό Άγιο Τριαδικό Θεό και να καταγγέλουμε τις αντίχριστες δυνάμεις, μη σκεπτόμενοι το κόστος, αλλά τον «στέφανον της δόξης». Ο Μητροπολίτης Πειραιώς με την επί έτη και συνεπή στάση του, είναι αυτός που κατέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας πέρυσι την άνοιξη του 2010, με αίτημα να διαλυθούν οι τεκτονικές στοές της χώρας, οι οποίες μάλιστα επιδοτούνται με χρήματα του ελληνικού λαού ως …φιλανθρωπικά ιδρύματα είναι αυτός στον οποίον έκαμαν μήνυση οι …ομοφυλόφιλοι, με τον ίδιο να απαντά λεβέντικα, πως του περιποιεί ιδιαίτερη τιμή αυτή η μήνυση- είναι αυτός (και μόνον αυτός!) που αντέδρασε και διαμαρτυρήθηκε προς την Σερβική Ιεραρχία, για την αντικανονική απομάκρυνση του Σεβασμιωτάτου Μητροπλίτου Ράσκας και Πριζρένης, π. Αρτεμίου, του ήρωα του Κοσσόβου, με πραξικοπηματικές διαδικασίες από τον θρόνο του΄ είναι αυτός (που πρώτος από όλους του Επισκόπους) ενήργησε εναντίον της «μεταπατερικής θεολογίας» της Μητρόπολης Δημητριάδος, και έτσι ίσως εξηγούνται πολλά και για τη θέση που έλαβε ο Μητροπολίτης Δημητριάδος, κ. Ιγνάτιος, τώρα εναντίον του. Είναι αυτός εν τέλει, που μας εξέφρασε απόλυτα ως Ορθοδόξους Έλληνες Χριστιανούς, στην αντιπαράθεση αυτή που ανέκυψε με τον διεθνή Σιωνισμό, συντασσόμενος πίσω από τους μεγαλύτερους «αντισημίτες» και «ρατσιστές» της Πίστεώς μας, όπως τον Αρχηγό μας Ιησού Χριστό, τον -«προδότη» κατά τους Εβραίους/Σιωνιστές- Απόστολο Παύλο, τον πρωτομάρτυρα Στέφανο, τον ισαπόστολο και εθνομάρτυρα Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τον σφαγιασθέντα στους καιρούς μας (και συγκεκριμένα το 1980) από «υπερ-ορθοδόξους Εβραίους» εις το φρέαρ του Ιακώβ, Άγιο Φιλούμενο και όλους τους Αγίους μας που εφονεύθησαν και εμαρτύρησαν από τους αμετανόητους και σφόδρα πλανεμένους Εβραίους. Για άλλη μια φορά λοιπόν, δηλώνουμε υπεύθυνα και μετά λόγου γνώσεως πως ταυτιζόμαστε απόλυτα με τις ορθοδοξότατες θέσεις του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς, π. Σεραφείμ και επιπροσθέτως ότι θα είμαστε συνοδοιπόροι του ενάντια σε αυτόν τον προφητευμένο κυκεώνα της παγκόσμιας αποστασίας, που οικοδομεί επί έτη πολλά το διεθνές σιωνιστικό κατεστημένο.
Θεσσαλονίκη, 29 Ιανουαρίου 2011
Το παρόν μήνυμα συμπαράστασης προσυπογράφουν 107 πρόσωπα
ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝΤΕΣ (με αλφαβητική σειρά):
ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Αναστασία
ΚΑΡΟΥΠΙΑΔΟΥ Ευτέρπη
ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Ρόδη
ΚΙΣΚΙΝΗ Φωτεινή
ΑΛΒΑΝΟΥΔΗΣ Γεώργιος
ΚΟΜΝΟΥ Συνοδή
ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ Αγγελική
ΚΟΣΠΑΝΤΣΙΔΟΥ Αναστασία
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ Ιωάννης
ΚΟΣΠΑΝΤΣΙΔΟΥ Ευστρατία
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ Αναστασία
ΚΟΥΤΡΑΚΗ Δέσποινα
ΒΑΪΡΑΜΗ Ευρώπη
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ Σοφία
ΒΑΪΡΑΜΗ Ελένη
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Μαρία
ΒΑΜΒΑΚΙΔΗΣ Αναστάσιος
ΚΩΤΟΥΛΑ Αλεξάνδρα
ΒΑΣΜΑΤΖΙΔΗΣ Πρόδρομος
ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΟΥ Άννα
ΒΑΣΜΑΤΖΙΔΟΥ Άννα
ΛΑΜΠΡΟΥ Αικατερίνη
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Αλεξάνδρα
ΛΙΑΜΠΑΣ Βασίλειος
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Βασίλειος
ΛΩΡΙΤΟΥ Ελένη
ΒΙΟΛΙΤΖΗ Δέσποινα
ΜΑΚΡΗ Δέσποινα
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ Μαρία
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ Κυριακή
ΕΡΕΥΝΙΔΟΥ Άννα
ΜΑΛΑΜΑ Μαρία
ΕΣΚΙΤΖΗΣ Οδυσσέας
ΜΑΡΚΑΣ Ιωάννης
ΖΩΓΡΑΦΟΥ Βασιλική
ΜΑΥΡΙΔΗΣ Δημήτριος
ΖΩΓΡΑΦΟΥ Ελισάββετ
ΜΑΥΡΙΔΟΥ Μαρία
HAWKE Μωυσής
ΜΑΥΡΙΔΟΥ Όλγα
ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ Αλέξανδρος
ΜΑΥΡΙΔΟΥ Πελαγία
ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ Μαρία
ΜΗΝΟΓΛΟΥ Δέσποινα
ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ Γεωργία
ΜΠΟΥΛΑΚΗΣ Ανδρέας
ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ Ευθυμία
ΜΩΚΙΟΥ Ελένη
ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πολυμένης
ΝΟΥΝΗΣ Παναγιώτης
ΘΩΜΟΥ-ΠΑΖΗ Ελένη
ΝΟΥΝΗ Χριστίνα
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ-ΚΕΚΗ Ελένη
ΝΤΑΝΗΣ Ιωάννης
ΚΑΚΑΛΗ Αναστασία
ΝΤΑΝΗ Ελευθερία
ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ Ελισάββετ
ΝΤΑΝΗ Θεοκρίτη
ΚΑΛΟΥΣΗΣ Ιωάννης
ΝΤΑΝΗ Ροδούλα
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ Δημήτριος
ΞΥΓΑΛΑ Φωτεινή
ΚΑΡΑΛΗ Ελένη
ΠΑΛΑΣΚΑΣ Δημήτριος
ΚΑΡΑΜΙΧΑΛΗ Αναστασία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Θεμιστοκλής
ΚΑΡΑΜΙΧΑΛΗ Βασιλική
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Αθηνά
ΚΑΡΑΜΙΧΑΛΗ Στυλιανή
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Ελισάββετ
ΠΑΝΤΑΖΗ Μαριάννα
ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Δημήτριος
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κωνσταντίνος
ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ Αθανάσιος
ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ Γεώργιος
ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ Ελένη
ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ Δημήτριος
ΤΖΟΑΝΟΠΟΥΛΟΥ-ΣΤΡΑΚΑΛΗ Αφρατή
ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ Ιωάννης
ΤΖΟΚΟΥ Μαρία
ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ Ζαφείρω
ΤΖΟΚΟΥ Σοφία
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ Μαλαματή
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ Ζωή
ΠΑΦΙΤΗΣ Σάββας
ΤΡΙΓΩΝΗ Χαρίκλεια
ΠΟΔΑΡΑ Αριάδνη
ΤΣΑΚΙΡΗΣ Φώτιος
ΠΟΜΑΚΗΣ Πέτρος
ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ Δήμητρα
ΠΡΩΪΟΥ Αυρηλία
ΦΟΥΣΕΚΗΣ Δημήτριος
ΠΡΩΤΟΓΗΡΟΥ Παναγιώτα
ΦΟΥΣΕΚΗ Αθανασία
ΠΥΛΙΔΗΣ Στυλιανός
ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΥ Μαρία
ΣΑΡΡΗ Σουλτάνα
ΧΑΡΙΤΩΝΟΣ Δημήτριος
ΣΕΦΕΡΙΑΔΗΣ Ιωσήφ
ΧΑΣΑΠΗ Στυλιανή
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Μαρία
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ Αλίκη
ΣΙΩΜΟΥ Αικατερίνη
ΧΡΥΣΟΓΟΝΙΔΟΥ Θεοκτίστη
ΣΚΑΡΛΑΤΟΥ Μαρία
ΣΚΟΡΔΑ Ελένη
ΣΟΧΟΥ Θεανώ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανοιχτό κάλεσμα για τη δημιουργία της Ομάδας Προφορικής Ιστορίας Επταπυργίου

Η κοινωνιολογία του φασισµού

Δικαιοσύνη (άρθρο γνώμης του κοινωνιολόγου Γιώργου Βέλτσου)